» LJUSSTAKAR I GLAS

Den här veckan har jag känt mig väldigt inspirationslös :( Gillar ju att fixa och dona hemma, men den här veckan har jag helt enkelt inte haft någon lust alls.

Har ju iof ett projekt på gång, tidningsstället, men det kräver ju bara en strykning med färg varje dag vilket inte tar så lång tid.

Jag får nog börja virka eller nåt.. eller kanske såga ut några påsktuppar i mdf *hmm*

Nåja, nu ska jag iaf gå ut i garaget för att stryka andra lagret med skoltavelfärgen. Hatar att man måste vänta 24 timmar mellan strykningarna. Det gör ju att det tar evigheter innan saker och ting blir klara!

Ljusstakarna här till vänster köpte jag även dessa på Hem & Hobby i Hjo. Visst är ni förvånade? *hehe* De ser lite matta och tråkiga ut på bilden men de glänser riktigt fint i verkligheten, nästan som kristall, men bara nästan ;o)


Hej på er!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback