» RÖDA SOCKERBLOMMOR

Ikväll har jag gjort ett gäng sockerblommor som ska hamna på några bröllops cupcakes :o) De är gjoda i röd dekorfondant som jag blandat lite cmc i för att få dem att bli hårdare. De är borstade med guldmetallic färg och i mitten har jag satt en liten pärla. Utstickaren jag använt mig av hittar ni här och silikonformen här.

Sen har jag faktiskt varit på gymmet idag oxå. Jag vet, kors i taket! Det är knepigt det här för jag drar mig verkligen för att gå dit, men när jag väl är där så är det faktiskt rätt roligt. Eller ja, roligt kanske var en liten överdrift, men det är helt ok.. ska vi bestämma oss för trivsamt? ;o) Mitt abonemang går ut i april och jag såg nu att de hade 10-kort för 450 spänn så jag köper nog två sånna istället för att förlänga mitt abonemang. Jag vet själv hur sällan jag brukar ta mig till gymmet på sommarhalvåret, men det kan ändå vara skönt att kunna gå dit om andan skulle falla på.

En ann sak jag vill ventilera är vad trött jag är på frukt! Och då syftar jag inte på själva ätandet utan vilken dålig kvailté det är på den när man köper den. Det har inte precis hänt en gång att jag fått slänga avokado för att de varit ruttna inuti, kiwi för att den är stenhård när man köper den och sen blir träig och tråkig när den mognar, potatisar är halvruttna och idag kämpade jag med att skala en apelsin för att upptäcka att den var rutten inuti. Vad är problemet?! Vill bara tillägga att jag köper min frukt i helt vanliga affärer, oftast Ica Maxi. Är sjukt trött på att köpa ovanstående för att bara bli bitter och besviken hälften av gångerna :o(



<åhh vilka söta!



SV

Visst blev de :D

Såå mycket bättre!

2012-03-21 // 11:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback