» SNICKRA


Bortsett från att ha varit på Manana med trevlig vänner, sett på Mello med andra trevliga vänner, fikat god blåbärskaka och kikat på hockey med Joels föräldrar så har jag även snickrat ihop ett tidningsställ/anslagstavla. Tidningsstället ska bli vitt och längst upp så ska måla med tavelfärg som jag köpt på Biltema idag. Tror det kan blir fint! Tanken är att posten ska placeras där istället för på köksbänken där den ofta blir liggandes och att man ska kunna skriva inköplistan och andra meddelanden på "svarta tavlan".

Innan jag började snickra så ritade jag upp hur den skulle se ut i CAD. Efter det så gjorde jag en ritning, vilket gjorde det himla mycket enklare och gjorde att man slapp tänkte så mycket när man väl stod med sågen i handen. Utifall att någon skulle vara intresserad så kan jag lägga upp ritningen här sen.

Nu ska jag och Joel kolla på House. Väldigt rolig serie! :o)



Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

2012-03-13 // 13:56:15
» Anna

Ska bli kul att se resultatet, alltid skoj att pyssla lite

2012-03-13 // 18:30:54
» Anna

Men gud vad duktig du är! Att du kan. Sån händig en kvinna.

2012-03-19 // 01:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback