» I MINA FÖNSTER



Här hemma är det inte mycket action precis. Har varit rätt trött när jag kommit hem från jobbet den här veckan så förutom att måla några varv med färg på tidningsstället så har jag inte gjort många handtag. Det är inte klokt att det redan är torsdag imorn, fattar inte vart veckan tagit vägen! På fredag blir det AW med jobbet, sen på lördag så ska vi gå och se farsen Rampfeber med bland annat Thomas Pettersson och Claes Månsson i rollerna. Ska bli riktigt kul!

Hittade bilderna ovan i arkivet. Krukan i plåt är från Ikea vilken jag blev lite smått kär i när jag såg den på Ikea. Orkiden är i plast, inte en av de bättre plastblommor jag sett kanske, men den får duga. Den dör inte iaf *hehe* I högra fönstret står en trana i metall som jag fick av mamma i julklapp. Fin tycker jag :o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback