» ÄGGKLOCKA


Den här fina retro rackaren köpte jag på Bagaren och Kocken för inte så länge sen. Tycker den är riktigt fin och dessutom så gör den sitt jobb. De har så mycket fint i den affären, man vill ha allt! Men man får begränsa sig när köksskåpen redan är fulla som de är.

Imorgon är det redan fredag. Det är inte klokt vad fort tiden går, men det är fullt ös på jobbet och ganska långa dagar så det bidrar väl. Men jag försöker vara ute och njuta av det fina vädret på kvällarna iaf :o) Som sagt så har jag verkligen huvudet fullt av mina nya arbetsuppgifter. Jag drömmer hela nätterna om det. Inte på ett dåligt sätt, men jag kan lixom inte koppla bort det. Men så brukar det alltid vara de första veckorna av ett nytt uppdrag så det var änna väntat ;o)

På lördag fyller jag år! Hoppas att det fina vädret håller i sig. Om det gör det så har jag bestämt lunch på Långedrags världshus. Underbar mat och det ligger verkligen hur vackert som helst precis vid havet :o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback