» FOTON FRÅN TANZANIA


Av några av alla de kort jag tog i Tanzania har jag gjort förstoringar av och ramat in. På Rusta köpte jag en vit tavellist att ställa dem på. Tycker det gjorde sig fint på den tidigare ganska kala väggen :o)

Det bidde faktiskt en promenad i Delsjöområdet igår och det var inte alls mycket folk. Något det däremot var mycket av var kyla, regn och blåst! :( Inte undra på att det var folktomt. Det kändes verkligen inte som någon vårpromenad, men idag skiner solen igen! Kikade på väderprognosen nyss och det ska bli över 20 grader hela nästa vecka. Underbart!

Ikväll så lade jag sista handen vid mina nyckelskåp. Jag är väldigt nöjd med resultatet. De blev precis så som jag ville :) Nu väntar jag bara på att väggen i hallen som jag målat ska torka så jag får sätta upp ett av dem.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback