» HIPP HURRA FÖR MIG IDAG!

Klockan sex efter att Joel skjutsat sina föräldrar till flygplatsen så väckte han med mig frukost på sängen och skönsång. Han hade fixat blommor, mackor, muffins och en skvallerblaska *hihi* I present fick jag en bild på en glassmaskin *hehe* Hade hade tydligen googlat fram vilken som var bäst, men oturligt nog så fanns den inte i lager någonsstans för tillfället. Bara i Ullared på NetOnNet. Vilken otur om man skulle behöva åka dit lixom *hehe* Efter vi käkat frukost så somnade vi om och sov till halv elva. Nu sitter jag här svettig som attan efter att ha gått en powerwalk runt Gunnebo slott. Sjukt varmt ute även idag, men skönt! Om ett tag ska vi åka till Långedrag och käka och sen blir det 30-års kalas för en barndomskompis till Joel. Ikväll blir det schlager! :o)

Igår kväll så grillade vi! Underbart att sitta i värmen under de blommande äppelträden och bara njuta! Till efterrätt så hade jag gjort årets första rabarberpaj. Recept kommer senare.



» Anna

Å vilken härlig uteplats, de ser ut att dofta väldigt gott där=)

2012-05-26 // 19:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback