» MIDDAG MED VÄNNER

I lördags var lite vänner över på middag. Rackars rolig kväll med mycket skratt och humor! Till varmrätt serverade vi Enchiladas med sallad och natchos och till dessert Cheesecake med vit choklad och bär. Sabina och Martin hade med sig obskyrt mycket smågodis vilket jag aldrig hade kunnat drömma om att det skulle ta slut under kvällen, men vi har tydligen ganska glupska vänner *hihi* Kvällen avslutades med en omgång Buzz och Joel återintruducerade grabbarna för Nintendo 8-bitar, vilket resulterade i att töserna fick släpa sina respektive ut till bilarna *hehe*

I lördags var ett sånt tillfälle då jag var väldigt glad att vi bytt ut vårt bord för fyra mot ett som kan rymma åtta personer! Som bordsdekoration så hade jag satt gullvivor i små glasvaser formade som liggande blommor. Och om någon här skulle få för sig att flika in "de är faktiskt fridlysta" så kan jag bara meddela att det är de inte alls det i Västragötalands län och även om de hade vart det så hade det inte räknats för de är nämligen plockade i trädgården :o) Sedan så vill jag bara göra er uppmärksamma på en liten sak som jag nyligen upptäckte kan göra underverk, nämligen klorin. Blåbär och vinfläckar på duken gick bort i ett naffs och den blev vit och fin igen :o)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback