» SOMMARGLAS FRÅN IKEA

I helgen var jag en sväng på Ikea och köpte en ny spegel till hallen. Jag kom fram till att den gamla inte längre passade speciellt bra så det fick bli en enkel smal spegel med svart ram istället. Jag sprang även på de här fin fina glasen. Jag har sett dem en gång tidigare på Ikea, men kunde då motstå dem, men den här gången gick det inte. De var helt enkelt för fina (och för billiga)! Ynka 69 kr/ 6 st tror jag de kostade så det fick bli två paket. Kommer bli perfekta att sörpla saft eller dricka kalla drinkar ur i sommar!

Lika härligt väder idag. Jag njuter i fulla drag! Har suttit ute i trädgården och läst och stund och lyssnat på bina som surrat i äppelträden ovan. Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem så jag kan dra med honom ut på en kvällspromenad :o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback