» LÄRKGRENAR

Hej på er! Jag är inte på topp idag. Vet inte vad jag åkt på för konstig förkylning. Jag är hostig, känner mig allmänt svag och när jag satt i ett möte på jobbet i förmiddags så började det flimra för ögonen och dåna i öronen så efter en diskret förklaring över mitt hälsotilstånd så satte jag huvudet mellan benen för att inte svimma. Efter mötet åkte jag hem och la mig och sov i några timmar. Nu känner ja mig inte längre svimfärdig, men lustig på nåt vis. Svårt att förklara. Hoppas det ger med sig tills imorn!
 
Nåja, Jag tänkte iaf visa vilka fina lärkkvistar jag hittade när jag var ute och gick i helgen! De fick sällskap av en fejkkvist med något rött obestämt på från Blomsterlandet. Tycker kvistarna gjorde sig fint på bordet :o)
  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback