» DIRTY DANCING PÅ CHINA TEATERN

 
 
Maten på Rablas igår var hur god som helst! Vi praktiskt taget rullade där ifrån *hehe* Klockan halv åtta började Dirty Dancing på China teatern. Jag hade inga specilla förväntingar, men det var en grym show! De dansade och sjöng helt fantastiskt och hela uppsättningen kändes verkligen proffsig! Jag minns inte filmen i detalj, men Åsa som är ett stort fan sa att alla repliker var i princip identiska med de i filmen fast på svenska. Jag kan verkligen rekommendera den här föreställningen :)
 
Nu sitter jag och Åsa och väntar på att bulldegen ska jäsa, sen blir det även biskvibak. Hoppas att det går bättre än det gjode när vi bakade biskvier sist, det vill säga när vi var typ 10 år *hehe*
 
 


» Anna

Var och tittade på den musikalen i våras och jag är som din vän, kan alla repliker =) Jag älskade musikalen och skulle kunna se den igen, igen och igen =)

Svar: Ja den var verkligen riktigt bra! :)
Linda Einemark

2012-10-14 // 16:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback