» FINA BOXAR

 
De här fina trälådorna köpte jag till reapris på Indiska för ett tag sen. Jag hade spanat in dem tidigare, men tyckt att de var lite dyra. Därför var det extra kul när jag hittar dem till reapris :) Likt köpmansdisken så vet jag inte riktigt vart jag ska ha dem ännu, men det ger sig *hehe*
 
Sol idag oxå! Finaste tjejerna sov över här så på förmiddagen så slöade vi framför tv:en och kikade på "Rock of Ages" Jag är inte så mycket för just musikaler, men musiken var grym och Tom Cruise gjorde en väldigt bra skådespelarinsats i rollen som Stacee Jaxx! Efter filmen så skjutsade jag Åsa till stationen och passade samtidigt på att gå en runda på stan. Jag kom hem med ett skärp och en tröja från Kappahl. Har man gått och blivit tant eller vad?! *haha* Nu i eftermiddag så har jag och Joel gått en långpromenad i det fina vädret. Jag har en bra kille jag som nästan alltid följer med mig ut och går!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback