» GARNIG REN

 
Den här renen i pappmachet köpte jag för ett tag sedan och i helgen så fick den äntligen lite lurv i form av garn på kroppen. Tycker den blev rätt mysig :) Den får stå och göra lyktan vid trappan sällskap tror jag.
 
Vad händer annars då? Jo mycket fokus går till tillbyggnaden där planeringen nu är i full gång. Det ska beställas fönster och övrigt material. Det ska hittas en byggfirma, elektriker konstruktör osv så det är mycket att stå i, men samtigt så gillar jag ju att ha projekt på gång så det känns hel ok :)
 
En annan "nyhet" är jag börjat på en drejkurs. Jag gick första gången förra onsdagen och jag är helt såld! Tror dey kan bli min nya fetish. Ända sedan dess så har jag googlat på saker att tillverka och diverse tekniker. En helt ny värld öppnar sig när man börjar att skrapa lite på ytan. Jag ser fram emot nästa kurstillfälle som är redan imorgon!
 
Annars så håller jag igång med träningen. Jag försöker utföra minst en fysisk aktivitet om dan. Det brukar betyda powerwalk om regnet inte öser ner och hemma-video-träning om det är allt för bedrövligt ute. Det känns väldigt bra att vara aktiv måste jag säga och inte har jag åkt på någon höstförkylning ännu! Kanske har det med varandra att göra ;o)
 
I helgen kommer Åsa hit. Då vankas det tjejkvällManana tillsammans med några andra fina väninnor och lite shopping på stan innan det kanske. Jag är ute efter ett par svarta och bruna skoletter. Inte helt lätt när man har typ 42 i skor :(
 
Nåja, nu ska jag krypa ner i soffan och se ett avsnitt av The Gates. Ha det fint hörrni!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback