» HÖSTPROMENAD I STOCKHOLM

Hej på er! Nu är jag uppe i Stockholm hos bästa vännerna Åsa och Helene! Jag och Åsa har precis gått en skön promenad i Ursvik. Jag njuter verkligen till max av dagar som denna då solen skiner och träden är så himla vackra. Tyvärr så är denna period inte speciellt långvarig så det gäller att passa på att ge sig ut i naturen och verkligen njuta! Min nya regnjacka passade bra i naturen :)
 
Nu har vi precis käkat och sitter och googlar på kakor som vi ska baka imorn. Det lutar åt att det blir kanelbullar och biskvier! :)
 
Ikväll ska vi käka tapas på Ramblas och sen blir musikal, Dirty Dancing! :)
 
 
 
 


Tittade ni på Hela Sverige bakar eller? ;-)

Svar: *hihi* Åsa gjorde :)
Linda Einemark

2012-10-13 // 16:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback