» KÖPMANSDISK/APOTEKARDISK

 
En sån här köpansdisk har jag letet efter på Blocket i säkert ett halvår, men de går åt lika fort som en kladdkaka här hemma. Ja ni hajar va?! Swisch säger det sen är den borta! Förmodligen så beror det på att liknande inte finns att köpa i butik längre. Bruka har en, men den kostar runt 8000 spänn.
 
Hur som helst, igår kom det ut ytterligare en köpansdisk på Blocket. Jag lyckades att se annonsen en halvtimme efter att den kommit ut och ringde direkt, men då var det redan 10 stycken som hade hört av sig och den var redan bortlovad :( Men han som sålde den sa att han hade ytterligare en precis lika dan men att han preciiiiis mailat en kille och sagt att han kunde få köpa den. Säljaren lovade att smsa mig senare på kvällen om snubben han mailat hört av sig och då skulle jag i så fall få köpa den. Så där låg jag i sängen och väntade på att telefonen skulle plinga hela natten.. typ ;o)
 
När jag vaknade så var min telefon tom på meddelanden så jag antog att det var kört, men icke! Vid sex-tiden på kvällen så ringer säljaren och säger att jag kan få köpa den för ynka 200 kr! Lyckan var total! :) Köpmansdisken såldes i Falköping av alla ställen så mina snälla föräldrar hämtade den åt mig redan samma kväll! Mamma har mejlat över dessa bilder så nu står den deras källare och väntar på mig att jag ska komma och hämta den och måla den vit :) Mamma skickade även över nedersta bilden. Så fin den kommer att bli. Gillar handtagen lite extra mycket :o)
 
Nu vankas Revenge!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback