» SECOND HAND FYND

När jag var i Falköping i helgen så han jag med ett besök på pingskyrkans second hand. Jag blir alltid lika förvånad över vad mycket folk det är där. Det är som en enda stor pensionärsträff. I anslutning till second handen så finns ett fik där bjuds det på rynkiga damer och herrar, bullar och underhållning av lokala förmågor. Observera att jag inte skrev talanger *hehe* Men lite gulligt är det allt! Jag kom iaf hem med ett gäng virkade dukar (som ska bli en lampa) och ytterligare ett silverfat. Köpmansdisken stod hemma hos mamma och pappa och väntade på mig.
 
 
Idag har jag målat andra lagret färg på byrån. Den kommer att bli så fin! Sen har jag bakat en tårtbotten, lite läskiga småkakor samt pysslat ihop ett gäng dekorationer till tårtan som jag ska bjuda på på lördag :) Nu är det snart Grey's Anatomy! Hoppas ni har en fin mittvecka!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback