» TILLBYGGNADSSIDAN UTAN ETENIT

Så här ser huset ut nu när vi rivit ner eteniten på en sida. Om det var skabbigt innan så ser det för bedrövligt ut nu *haha* Men det blir nog fint när det är klart! Det tog oss tre ungefär fyra timmar att riva ner eteniten och plasta in den i paket som man orkar lyfta. Jag stod för själva inplastandet. Har man sett Joel slå in julklappar så anförtror man honom inte med paketinslagning av någon form i framtiden *hehe*
 
Annars då.. Jo jag har varit och besökt tandläkaren idag. Jag hade ett hål! Fast det var väl ingen surprise i och för sig med tanke på att jag hade början till ett hål när jag var på kontroll sist för en si sådär fyra år sedan. När de då hotande att dra ut hela tanden (eftersom det det var en visdomstand) så la jag benen på ryggen och ignorerade min munstatus :) Nu hade det iaf utvecklats till ett riktigt hål och den här tandläkaren var lite mer försonlig och tyckte att vi skulle laga det. Jag hade tur så de fixade det direkt! Så nu är jag hålfri och 2400 kr fattigare.
 
Efter tandläkaren så mötte jag upp Joel på gymmet. Det är en skön känsla när man upptäcker att man orkar göra en övning som man inte klarat innan! :)
 
Imorgon är det keramikkurs igen. Längtar :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback