» OMMÅLADE LOPPISFYND

Hej på er! Skön lördag idag! Igår var jag på FH lanseringen med jobbet i Scandinavium vilket var riktigt roligt. För utom de höga cheferna så var Joe Labero där och September. Inte trodde jag att September skulle vara så bra live, men hon hade grymt bra röst! Efter Scandinavium så mötte jag upp några tjejkompisarPosthotellet. Det var första gången jag var där och jag vart riktigt imponerad. Det var en pampig lokal med säkert fem meter i tak, men de hade fått den att kännas exlusiv, ombonad och mysig på samma gång! Det var lika kul som alltid att träffa brudarna och vi hade massor att prata om!
 
Idag har jag gått en morgonpromenad sen har jag gjort klart doptårtan till Tekla, Anna och Max dotter. Den måminner ganska mycket om bröllopstårtorna jag gjorde då jag hade blommor kvar, men jag adderade även lite text och fjärillar. Jag blev iaf nöjd med den. Visar den sen :)
 
Jag var ju på loppis här i dagarna och nedanstående är vad jag kom hem med. Ljusstakarna har jag sprayat turkosta i två olika nyanser. Fågeln har fått göra en annan loppisfågel sällskap på nedervången. Den virkade duken köpte jag även den på loppisen. Gillar små virkade dukar i inredningen, tycker de bidrar till att det känns lite mer ombonat :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback