» NY VISP FRÅN DUALIT

 
Jag trodde det var meningen att man ska vara pigg när det är vår, men idag har jag varit så trött så det svidit i ögonen. Inte helt rätt dag att vara trött heller. Jag har haft möten precis hela dan. Åtta stycken närmare bestämt var av jag hållt i sex av dem. Det tar på krafterna att springa från möte till möte och försöka ställa om sig emellan, försöka minnas vad det var man var i respektive projekt och vad det var som man skulle prata om. Jag ska bums hoppa i säng när jag skrivit klart det här så kanske jag vaknar upp piggare imorgon :o)
 
Sen börjar jag bli ruskigt trött på renoveringen oxå. Nya dead-linen är på fredag. Då har de hållt på i 4½ månad, men det ser inte ut som att de blir klara nu heller. Nu har de dessutom öppnat upp till gamla huset så nu är det damm precis över allt! Känns inte så där jättefräscht precis. Det är meningen att de ska vara åtta personer nu, men det är inte en chans att de är åtta personer som jobbar åtta timmar om dan här. Då skulle det gått MYCKET snabbare. Jag skickade ett lite halvsurt sms där jag skrev att de måste vara klara innan veckan är slut. Fick svar att de ska skicka mer folk imorn. Hoppas verkligen att de lägger på ett kol nu så det blir klart nån gång!
 
Trots tröttheten så var jag iaf en sväng till Frölunda Torg efter jobbet för att göra lite ärenden. Som av en händelse så gick jag in på Cervera. Där hittade jag den här elvispen från Dualit för halva priset! 605 kr istället för 1300. Jag har tänkt köpa en sån här länge, men tyckt att de vart lite dyra. Den elvisp jag har nu tror jag jag köpt billigt på Gekås och den har fyra olika hastigheter. Det är bara det att alla hastigheter har ungefär samma fart, en väldigt snabb fart! Så när man ska vispa grädde till exempel så yr det över allt *hehe* Jag ska inviga vispen när jag bakar Emelies tårta tänkte jag :o)
 
Usch vad jag känner mig som en tråkig person när jag ser vad jag skrivit. Inte alls pigg och glad som jag oftast är. Men förhoppningsvis så råder lite sömn bot på det och allerta jag är tillbaka imorgon :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback