» ÄLGHORN

När mamma och pappa flyttade till Vargön och de rensade gamla huset så fick jag ett älghorn från en älg som pappa skjutit. Nu sitter det ovanför köpmandisken i hallen på andra våning. Tycker det gjorde sig bar där och det är lite extra kul att det faktiskt kommer från en älg som pappa fällt!
 
 
Den vita ramen köpte jag billigt på loppis. Sprayade den vit. Mycket finare! Egentligen så tänkte jag ha något motiv i den, men jag tyckte faktiskt inte att det var så pjåkigt med den bara så här-
Fågelmotiven har jag skrivit ut på från datorn :o)
Fick sån matkoma efter lunchen idag och den ville inte gå över så jag har känt mig helseg hela eftermiddagen- Trots det så har jag målat huset en sväng, bakat en sockerkaka , gjort en tårtfyllning och pysslat ihop lite tårtdekorationer. De sista grejerna var roliga, men jag är såååå trött på att måla huset. Grymt tråkigt!
Nåja. skönt att det är torsdag imorn. Snart helg igen! Wihoo! :o) Då vankas det bästismys, 4-års kalas för min brorsdotter samt lite häng hos mamma och pappa i deras nya hus i Vargön :o)
 


» Anna

Vart kommer tapeten från

Svar: Hej Anna! Den kommer från Cole and Son och heter Woods.
Linda Einemark

2013-08-21 // 17:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback