» BACK TO BUSINESS

Jag tror inte att jag var ensam om att ha lite jobbångest igår. Det känns som att semestern tog slut igår för väldigt många. Första dagen på jobbet är iaf avklarad och den gick ändå ganska smärtfritt. Men visst är det skönare att vara ledig! Slutet på semestern spenderades med bästa tjejkompisarna! Min barndomskompis Åsa kom i onsdags, Emily med vovve kom i torsdags och sedan droppade resten av tjejerna in i lördags. Känns tomt nu när alla har åkt :( Det är ju så mysigt att träffa alla!
 
 
I fredags så åkte vi ut till Smithska udden och gottade oss. Det var lite för kyligt i luften enligt min mening för att bada, men det var nog så härligt att bara sitta och läsa och tjöta.
 
 
Mellan Barca resan och att tjejerna kom så vi hängde vi i Vargön hos min föräldrar, i Väjern hos Joel faster och kusiner, i Kungshamn och i Smögen. Vi han även med en skön båttur med Joels faster med man. Riktigt härligt!
 
 

Det va den semestern det. Jag är helnöjd! Dessutom så är det inte speciellt många veckor tills vi gör San Francisco, L.A och Vegas! :o)
 
En kul grej. Jag såg vilka som kom med i årets Hela Sverige bakar. Två av killarna var med på samma uttagning som mig. Båda var jättetrevliga. Hoppas det går bra för dem! Det ska bli lite extra kul att följa när man träffat två av deltagarna.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback