» DIY- LÄSLAMPA

Utav en lampa som jag fyndat på Villages utförsäljning och en svart hyllkonsol från Ikea så har jag svängt ihop en liten läslampa. Tavlan med pigviner (tycker pigviner är jättesöta!) ska få hoppa ner ett snäpp och över tänkte jag sätta två lite mindre tavlor med motiv som jag tänkte framkalla. Jag får se om jag väntar tills efter vi varit i USA. Känns som att det finns goda möjligheter att ta fina kort där :o) Bilderna på tavellisten har jag tagit i Tanzania.
 
Skruvarna som fäster hyllkonsolen var så fula så jag duttade svart nagellack över dem så nu "lyser" de inte lika mycket längre :o)
 
Apan Ove hänger lite nonchalant i tavelramen och spanar ut över tv-rummet :o)
 
Det är lite tråkigt att kvalitén på bilderna blir så dålig när man laddar upp dem :o(
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback