» HAPPY LIGHTS, LJUSLYKTA & VOVVE

Självklart så råkade jag köpa lite nytt lull lull på semestern. Den här vita ljuslyktan blev jag lite kär i när jag såg den i Hunnebostrand så jag var bara tvungen att köpa den :o)
 
 
Även den här ljusslingan från Happy Lights fick följa med hem. Jag tycker den lyser så himla fint! Fanns i massor av olika färger så det var minst sagt problematiskt att välja *hehe*
 
Den lilla hunden i tyg hittade jag på Smögen och den ska få ett tufft litet vitt nithalsband tänkte jag. Det visade sig dock att det inte är så lätt att hitta ett VITT nithasband. Svarta finns det där emot överallt, men det känns lite för tufft *hehe*
 
Om någon är nyfiken och undrar vad jag pysslar med idag så kan jag bara meddela att jag målar huset.. igen! *ghaaa*
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback