» SOMMAR I TVÄTTSTUGAN

Hej på er! Då går man in i vecka två efter semestern då. Jag var nästan oförskämt pigg idag för att vara måndag och det hör inte till vanligheterna kan jag lova. Helgen som gick var super! I fredags åkte jag till Åsa som är hos sin mamma i Trollhättan. Mys, god mat och sötsaker blev det för hela slanten. I lördags så åkte jag med mina föräldrar till Gbg till min brorsdotters 4-års kalas och sen tillbaka till Vargön med lite shoppingstop på vägen. Igår så umgicks jag med Åsa hela dan. Vi gick en skön promenad längs Vänern, picknickade, shoppade lite på Etage, kollade boende i Napa som ligger strax över San Francisco och bakade kanelbullar. Sen sov jag över där och åkte tidigt till jobbet imorse. Kändes nästan precis som när vi var små igen. Himla mysigt! Det tog bara 50 minuter att köra. Hur gött som helt med nya 45:an!
 
Nu i veckan ser det ut att bli fint väder vilket innebär att dagarna efter jobbet kommer att ägnas åt att måla huset. *suck* Men det måste verkligen bli klart innan vi åker till USA annars kommer det inte bli klart i år.

Ovan ser ni lite grejer som jag köpt i sommar :o) Blåmusslorna i keramik köpte jag i Smögen, krukan på Ica och blomman av plast i Vargön. Praktiskt att ha i tvättstugan där man lätt glömmer att vattna :o) Tyckte den såg rätt verklig ut.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback