» DIY- JULVIMPLAR

 
Nu är vi tillbaka i Mölndal igen efter några mysiga dagar i Vargön hos mina föräldrar. Det är lite roligt för huset är nytt, men alla möbler och allt lull lull är precis det samma som i Falköping så det känns ändå hemma på nåt vis :o) Känns bra! :o)
 
Igår på vägen hem så svängde vi in på Stoff och Stil i Bäckebol, eller ja Joel gick in på Media Markt medans jag var inne i tygaffären. Jag köpte iaf det här tyget som jag sytt vimplar av till min brorsdotter. Sen köpte jag även filttyg som jag tänkte sy hjärtan av att hänga i granen. Kanske blir eftermiddagens projekt, men först ska jag göra två laxtårtor och två grönkålspajer att ta med mig imorgon.
 
Ikväll har jag och Joel planerat en mysig uppesittarkväll. Vi ska griljera julskinka, drick glögg och äta saffranscones med julost och fikonmarmeland. Joel har tagit på sig ansvaret för att välja en julig film som vi ska se :o)
 
Hoppas ni får en riktigt mysig dag före doppardagen för det ska jag ha!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback