» JULKORT

 
Årets julkort gick i temat, silver, natur, spets och lite gammeldags. Tycket de blev ganska så söta. De tog lite längre tid att göra än vad jag hade trots så det bidde bara 10 stycken sen han jag inte göra fler så alla som vi fått julkort av har inte fått av oss. Får alltid lite dåligt samvete för sånt.. lite alltså, inte jättemycket. Jag hoppas att jag kompenserar för det med ätbara gåvor lite då och då :o)
 
Vi befinner oss fortfarande hemma hos mina föräldrar och idag har vi haft en lite minijulafton skulle man kunna säga. vi har ätit julmat, julgodis, myst framför brasan och delat ut julklappar. Jag fick en pastakvarn (heter det så?), en röd fin bricka från Svenskt Tenn och kvadratiska tallrikar som jag önskat mig att servera dessert på. Tänkt va tjusigt att servera till exempel tre olika små desserter uppställda på rad på tallrikarna. Då behöver man inte bara bestämma sig för att göra en dessert. Himla bra tycker jag som alltid har lätt beslutsånget över vad jag ska göra till dessert för allt är så gott.
 
Annars då. Fortfarande förkyld, magen är lite bättre, men inte helt 100 ännu. Känns ok när jag inte rör mig, men det är obehagligt när jag rör mig. Jäkla skumt det där. Imorn åker vi tillbaka till Mölndal och då blir det typ minjulafton nummer två då vi ska byta julklappar med Joels föräldrar.
 
Hoppas ni har en fin lördag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback