» JULPYNT

En väldigt trevlig sak så här efter jul är att man kan köpa fin fina julgrejer för en ringa summa *hihi* Jag brukar ju inte kunna hålla mig från att köpa julpynt även innan jul, men att köpa julpynt till halva priset efter jul är inte helt fel det heller. På så vis har man nytt och fint pynt att plocka fram nästa jul :o) I år så har jag köpt på mig tre nya ljusslingor med vita lampor. Två för inomhusbruk och en 16 meters slinga för utomhusbruk som nu pryder räcket på altanen :o) Jag minns förra sommaren då jag letade efter en ljusslinga till mitt "inomhus träd". Heeelt omöjligt att hitta en ljusslinga mitt i sommaren! Men nu har jag alltså så jag klarar mig om andan skulle falla på att sätta upp en ljusslinga när det inte är jul. Kotten och ekollonet i porslin är köpta på Hemtex och så är även de droppformade julgranskulorna (6 st för 59 kr = billigt :o) Porslinshängena längt ner kommer från House Doctor och hittades i en liten butik i Mölnlycke idag.
 
Hur fantastiskt skönt är det inte att ha jullov då!! Jag och Joel skrotar mest runt hela dagarna. Går promenader (när det inte regnar), kollar på serier och spelar tv-spel. Ja ni förstår säkert att det sist nämnda är uteslutande Joel som gör.
 
Nähä, om man skulle ta och se ett avsnitt till för att sedan tråckla ihop tre mattor *jäspar stort* ;-p
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback