» MINIJULGRAN


Tatatataaaaaa!!! Som Jeff Dunham's Melvin the Superhero skulle sagt :o) Sjukt rolig figur för övrigt! I väntan på den stora granen så har jag plockat in en liten minigran i arbetsrummet. På Hemtex så hittade jag de här söta julgranskulorna i miniformat.
 
Vad händer annars då? Jovars jag sitter här i soffan och funderar på om jag ska baka lite mintigt julgodis, plocka ´fram julpynt eller kolla på ett avsnitt ev någon trevlig serie, typ Scandal. Vid närmare eftertanke så hasar jag nog lite längre ner i soffan och kikar på ett avsnitt ;o) Jag va ju så himla aktiv i helgen så jag kan behöva vila upp mig lite :-p
 
Just det ja.. ni kanske har märkt att bloggen bytt utseende :o) Jag använde mig av en redan färdig design från Designadinblogg.se och sen gjorde jag lite justeringar. Jag är inte så himla haj på det där med html-kodning så jag satt säkert fyra timmar med det igår innan jag blev nöjd. Sen upptäckte jag på jobbet att menyraden såg skum ut på jobbet, men det gör den varken på datorn hemma, på telefonen eller på paddan. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas lösa det.. :o(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback