» PIFF & PUFF GRAN =)

Jag tänkte mest bara kika in och säga hej... HEJ! :o) Igår hade vi glöggfest här hemma vilket var rackarns roligt! Idag har jag slagit in alla paket, bakat pepparkakor och pysslat med min brorsdotter. I fredags så klädde vi (läs:jag) granen så nu känns det så där superjuligt här hemma! Älskart!  Dessutom så fick vi en massa fina julgrupper igår så nu doftar det verkligen jul här hemma. Apelsinerna med nejlikor instuckna gör även sitt. Jag har nog inte tänkt så mycket på förut hur mycket apelsiner och nejlikor verkligen luktar. Ljuvligt är vad det är! Stackars min karl som missar alla härliga dofter som hör julen till.
 


Så mysigt det ser ut! :) vad menar du med att han missar alla dofter? :P

Svar: Visst gör det :o) Sambon har inget luktsinne.. Han verkar inte lida av det, men sen vet han ju inte vad han missar heller.. :o)
Linda Einemark

2013-12-16 // 14:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback