» FRUKOSTTIPS PÅ NYA TALLRIKAR :o)

 
Jag har precis upptäckt hur gott det är på avokado på mackan! Att jag inte kommit på detta tidigare! Godast tycker jag det är med en skiva grovt bröd som man rostar, brer smör på, toppar med avokado och strör över örtsalt. Oerhört mumsigt och känns dessutom ganska nyttigt :o)
 
Assietten här ovan är en av sex tämligen likadan som jag gjort på keramikkursen. Jag skriver tämligen, för det är är riktigt svårt att få dem identiska i tjocklek osv :o)
 
Den här dagen började riktigt bra med strålande sol! Tyvärr så tog jag och Joel beslutet att åka till gymmet en sväng i väntan på att det skulle bli lite mindre kallt ute, men nu är solen borta :( Dumma Smhi, inte kan man lita på dem. Enligt prognosen så skulle det vara mulet på förmiddagen och sol på eftermiddagen. Nåja, det får nog bli en sväng ut i friska luften iaf, måste köpa jäst til eftermiddagsbaket. Något gott måste man ju ha till Melodifestivalen ;o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback