» HELA SVERIGE BAKAR

Idag har det varit en riktigt slappdag. Vi har mest legat i soffan och kollat på olika tv-serier. Ganska skönt det med :o) Egentligen så borde man kanske ge sig ut och röra lite på sig, men det snöar ute så jag väljer att använda det som ursäkt för att slippa :o) Imorgon så blir det nog en sväng till gymmet iaf. Idag skickade jag in en ansökan till "Hela Sverige bakar" så nu håller vi tummaran för att jag är den typ av karaktär som de letar efter! Det hade varit grymt kul att bli vald! Bilden här ovan tog Joel igår och den fick agera profilbild. Bilderna nedan bifogade jag till ansökan. När jag gick igenom alla gamla bilder så saker man bakat så slog det mig att man hunnit med en hel del, men oxå att man tyvärr inte har dokumenterat allt.
 
Nu tänkte jah fösöka masa mig upp på andra våningen för att sy lite vimplar. Jag känner att jag behöver åstakomma något kretivt innan den här dagen och helgen är slut:o) Hoppas ni får en fin kväll och att ni håller tummarna för mig!
 
 


» Anna

Åh va roligt. Hoppas att du kommer med.

2013-02-17 // 19:38:34

Jag hoppas verkligen du kommer med!!

2013-02-18 // 10:26:51

Håller tummarna att du kommer med. hade varit kul att se dig i rutan, följde förra säsongen och det blir ju ännu roligare om det är men nån man känner :-)

2013-02-19 // 07:57:10
» Linda

Jättekul att ni håller tummarna för mig! Håll dem hårt ;)

2013-02-19 // 20:24:39

Go Linda! Jag håller på dig och kommer sitta bänkad framför tv:n i så fall. Kram

Svar: Det låter bra! :)
Linda Einemark

2013-02-21 // 20:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback