» NY LEKSAK OCH LITE KRISP

Igår efter jobbet så spontanköpte jag en ny leksak, nämligen en iPad. Jag är redan kär i den lilla saken. Väldans smidig att surfa på och till exempel läsa recept på i köket när man som idag får för sig att baka semlor :)
 
Sen inhandlades det även en bukett med gula tulpaner. Riktigt krispiga och fina var de. Jag tror bestämt att gula tulpaner är min favorit :)
 
Idag vakande jag av  mig själv redan klockan åtta så jag hat hunnit med en del. Jag har satt en semmeldeg och klippt en påslakarn i en 1 centermeter bred remsa. Det tog sin lilla tid kan jag lova. Jag tänkte nämligen att jag skulle virka mig en rund matta. Vi får väl se hur den blir, men hur svårt kan det va lixom?
 
Det är helt fantstiskt väder ute idag! Strålande sol och inte en vidpust. Det är inte klokt vad lite sol kan göra för sinnet. Känner mig nästan nykär igen *hehe* Fast sen har jag ju en alldeles fantastisk sambo oxå så det kanske inte är så konstigt ;o) Så fort semlorna är klara så blir det en långprommenad, efter det kanske lite etenitplock och som lön för mödan så ska va naruligtvis avnjuta semlorna. Ikväll blir det bio, "Jack Reacher" tror jag den hette.
 
Hoppas ni får en skön dag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback