» TILLBYGGNADEN 18 FEBRUARI

Gissa vem som ringde idag?!?! Metertv för Hela Sverige bakar! Gissa om jag blev glad :o) Jag ska på intervju om två veckor och om man går vidare från den så väntar en slutcasting så jag är fortfarande långt ifrån målet, men jag är iaf liiiite närmare :o) Det hade varit så kul att komma med! Tänk er lixom att få andas bakning i flera veckor!
 
Nu till något heeeeelt annat, vår tillbyggnad. Den börjar arta sig, men som vi misstänkt så kommer de inte vara klara till den 28 som vi skrivit i kontaktet. Men de bad snällt att få flytta dead-linen till den 15 mars med förbehållningen att de betalar byggställningen tiden det drar över. Känns helt okej, vi har ju inte dirket någon panik med att få det klart :o)
 
Fönsterfoder, droppbrädor och fönsterknecktar sitter uppe. Jag tycker det blev väldans fint! Nu fattas bara lockpanelen och den sätter de efter de lagt om taket.
 
 
Vårt nya tak som vi äntligen tjatat hem! Det är svårt att tro att det här tämligen lilla paketet ska täcka över 100 kvm tak.
 
De nya nockbalkarna är uppe och andra våning börjar att ta form :o)
 
Kul väder :o( Här kommer rummet på andra våning att bli. Lite svårt att föreställa sig idag.
 
Just det ja, vi har fått en gubbe till. Så nu är de tre! För enkelhetens skull så heter även denna man Alex. Väldigt smidigt. Lite svenska kunde han oxå, men Alex nummer ett kan bara engelska (förutom ryska) och ingen svenska så nu känner jag mig aningen kluven vilket språk jag ska använda mig av när jag pratar med dem *hehe* Goa gubbar verkar de va hela högen iaf vilket känns skönt när man har dem så tätt in på lixom.
 


» Liza

Men så spännande med "Hela Sverige bakar", jag håller självklart tummarna för att du kommer med!! Utbyggnaden ser ut att bli fin.. kul att få se när allt är klart!
Kraaaaaaaaaaam
Liza

2013-02-19 // 17:50:16
» Hanna

Håller med föregående talare, håller tummarna!

Svar: Tack :)
Linda Einemark

2013-02-20 // 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback