» FRANKRIKE

Hej på er! Här kommer mitt kanske första inlägg utan bild. Känns så futtigt utan på något sätt. Jag tänkte mest titta in och säga hej innan jag åker till Lyon, Frankrike i två dagar med jobbet. Jag har enbart en kväll på mig för sightsing och då tänkte jag maximera den *hehe* Jag vet inte så mycket om Lyon, men jag har tittat på lite bilder och det verkar vara en fin stad med mycket pampiga gamla byggnader. Resväskan är packad och taxin kommer klockan sju. Jag måste bara säga att jag är sjukt bra på att packa. Jag har enbart en sån där kabinväska på hjul ni vet (nåja plus handväskan) och kabinväskan är inte ens halvfull :o) Man måste ju lämna lite utrymme lixom utifall man skulle råka hitta nån pinal att ta med sig hem.
 
Köpte en snygg kavaj på lucnhen idag på Vero Moda i fullständigt värdelös kvalité! Den var skrynklig och behövde strykas så jag satte strykjärnet på tvåan precis som det stod på lappen i kavajen, men tyget blev helt glansigt och fult när jag strök. Med andra ord åker den tillbaka till affären. Synd för det var en fin modell med långa ärmar.
 
Bygget går framåt. De har satt upp väggen i hallen på andra våning och nu håller de på med listen längst ned på fasaden. Jag längtar efter att de ska bli klara och att alla måsten tar slut! Det hade varit änna gött att bara vara ledig och inte behöva greja hemma samt fokusera på allt som en tillbyggnad drar med sig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback