» BRA SKIT :)

 
SEMESTER!!! Äntligen! Framför mig ligger fyra härliga veckor av ledighet! Ledighet som ska spenderas i Barcelona, målandes på huset och i goda vänners lag. Vi har redan börjat måla och även om det kommer att ta tid så är det faktiskt inte så farligt tråkigt. Speciellt inte när det är så här fint väder och man har en ypperlig anledning att vara utomhus :o) 
 
Jag tänkte tipsa om lite saker jag införskaffat den senaste tiden :o)
 
Dove Summer Glow. Hudlotion med lätt brun utan sol effekt. Ger sådär lite lagom mycket lyster åt huden utan att känna som en vanlig bus. Me like!
 
LUMENE Anti-age BB Cream med SPF 20. Som en ansiktskräm med pigment i. Den jämnar verkligen till huden och känns inte ett dugg tung. Att den dessutom har SPF 20 gör att den även skyddar ansiktet mot farliga strålar.
 
Victoria Secret fragrance mist i doften Amber Romance. Så där lite lagom stark parfym som man kan gå loss med. En kollega tipsade om att denna fanns på Grand Parfymeri på Frölunda Torg och då var jag ju tvungen att testa. Amber Romance var den doft som jag tyckte var godast. Även den som doftade cocos var somrig och god. Hawaiian tropic och liknande luktar verkligen sandstrand och semester för mig!
 
Locktång från Remington att göra stora fina lockar med. Gillade att den inte hade någon sån där grej som man kan klämma fast håret i. Jag tycker bara den är i vägen och att håret lätt trasslar in sig i den. Jag brukar istället börjra från håroten och sen snurra håret runt, hålla några sekunder och sedan släppa. Klart. Vill man ha större lockar så tar man bara mer hår och väntar lite innan man snurrar det sista av hårtesen (som ofta är tunnare) runt locktången då det blir lockigare ju mindre hår man tar :o)
 
Lååååång klänning från Vero Moda. Jag har letat och letat efter en långklänning som faktiskt är lång även på mig som är 185 cm. Äntligen hittade jag en på Vero Moda i ett snajsigt grafiskt tryck. Jätteskön och med slittsar på vardera sida längst ner för att förhindra att man måste tar myrsteg :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback