» PINCHOS

Igår var vi på en "ny" restaurang som hette Pinchos, en tapas restaurang. Beställde gjorde man med hjälp av en app där man dessutom kunde se bilder på alla rätter. Himla fiffigt! Och maten då? Jo den var jättegod! Den slog till och maten på Manana *hehe* Jag åt minhamburgare med syltad rödlök och chevrékräm (behöver jag säga att jag äskar chevré?! :o), quesadillas med god dipp, räkor med aioli och burrito. Till dessert åt jag creps med hasselnötsglass och grädde. Sååå gott! Det enda som var negativt var att besticken var pyttesmå *haha* Men jag kommer definitivt att gå tillbaka dit igen! Sällskapet var oxå fenomenalt! *hihi* Men tiden gick alldeles för snabbt!
 
 
Idag vaknad jag med huvudvärk. Kändes som jag var bakis, vilket inte vore riktigt rimligt då jag bara drack två små glas med vin. Efter att ha varit uppe en stund så konstaterade jag att jag nog håller på att bli förkyld. Vill inte! Hoppas verkligen inte att det bryter ut! Men det vore så typiskt mig att gå och bli sjuk just som den värsta förkylningsperioden är över. Nåja.. hellre en gång nu än som förra året då jag avvek från mitt mönster och var sjuk var och varannan vecka under hela hösten/vintern.
 
Nu ska jag hasa ner i soffan till horisontalläge och kolla på ännu ett avsnitt av "Scandals". Sjukt spännande serie!
 


Scandal är grymt bra!

2013-03-24 // 19:43:36
» Åsa

Vilka finingar!! Önskar att jag var me! Pöss på er

2013-03-25 // 20:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback