» BLOMMPALLAR TILL ALTANEN

Jag har snickrat ihop två blommpallar av en väldigt liten del spillvirket som blev över när "vi" byggde altanen :) Pallarna målade jag sedan vita och som "sits" så la jag på stenskivor som blev över när vi klädde in den nya grunden i sten. Tycker inte de blev så pjåliga :) I den ena korgen (som jag köpt på Backa Quality outlet) så planterade jag kryddor och i den andra blomster. Nu får vi se hur de länge de klarar sig ompysslade av mina inte så gröna fingrar.
 
Jag var i stan och fikade efter jobbet med några vänner. Plikttroget så betalade jag P-biljetten, men när jag kom tillbaka så satt det en gul lapp i framrutan. Böter! Jag blir så arg! Då hade lappen tydligen blås "omkull" när jag stängde dörren så att textsidan hamnade nedåt. Inte så jättekonstigt med tanke på att den såg ut som en böjd banan när jag fick ut den ut atomaten. Den här gången har jag faktiskt gjort allting rätt så det finns inte en chans att jag kommer att betala 400 spänn i böter! Sist så hade jag ju faktiskt råkat parkera utanför en P-plats så då får man väl bara svälja och se glad ut, men inte den här gången inte!
 
Imorn tar jag och hjärtat tåget upp till Sthlm för att se Bon Jovi. Ska bli kul! Vi kommer tillbaka på min födelsedag, det vill säga på söndag :) Ha det fint tills dess!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback