» SNÖAR DET?

Ligger här i soffan, lyssnar på jazz och bläddrar i lite inredningstidningar som kom när jag och Joel var i USA. Inte för att jag på något sätt är ett större fan av mörker och kyla, men det är ändå ganska mysigt att ligga lätt nerhasad i soffan med en massa tända ljus runt omkring sig och spana ut genom fönstret för att ana något som ser ut som snöflingor. Okej det kanske förvisso är blötsnö som dimper ner, men det behöver vi inte låtsas om :o)
 
Är ganska nöjd med mig själv idag. Efter jobbet så gick jag en promenad och sen har jag avslutat mitt spegel/skärp projekt här hemma och attan så bra det blev! Jag har länge funderat på vad jag ska ha på väggen i hallen som har känts väldigt kal. Först satte jag upp några lyktor, men det blev inge bra så jag spacklade igen hålen och rollade över färg, men nu känner jag att jag träffat rätt. Jag får nog allt ta och visa er i ett senare inlägg :o)
 
"Blomgruppen" här ovan gjorde jag till Magnus och Elin när vi var hos dem på inflyttningskalas. Jag ville ha lite torv att täcka jorden med, men det kan man tydligen bara köpa i gigantiska säckar så jag fick ge mig ut och knycka några bitar *hehe*
 
Imorgon ska jag på en "Hälsa, kost och träning" utbildning efter jobbet. Hoppas att den är inspirerande! Nu blir det avsnitt fem av Homeland! :o)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback