» PÅSK I VARGÖN

 
I torsdag åkte vi till mina föräldrar i Vargön. Det är inte klokt vad dagarna går fort utan att man just inte gör något vidare värst ansträngade alls :o) Vädret är underbart så vi har gått många promenader, ätit massa god mat och godis. Idag var vi en sväng uppe på Hunneberg och pick-nickade. Minns inte när jag gjorde det senast, men det var väldigt mysigt! Måste göra det oftare! Fikabröd smakar som bäst i naturen efter en promenad (eller i en segelbåt på havet, men det blir lite klurigare att få till just för tillfället *hehe*)
 
Jag har även hunnit med att sy överdrag till madrasserna som ska ligga på pallsoffan. Lite klurigare än jag väntat mig att sy i vaxduk då det var väldigt stelt och otympligt, men nu är det klart och madrasserna ska klippas till rätt storlek. Tror det kommer bli fint!

Nu väntar jag på att lammet jag har i ugnen ska komma upp i 62 grader. Jag har aldrig tillagat lamm innan så det ska bli lite spännande och se om det blir bra :o)
 
Hoppas ni har en alldeles förträfflig påsk för det har jag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback