» NY MATTA I VARDAGSRUMMET

 
Freeeeedaaaaag! Hur skönt är inte det?! Jag kan inte fatta att jag redan jobbat 2½ vecka sedan semstern. Tiden går så himla fort! Nu är det bara knappt åtta veckor tills jag och Joel åker till Sydamerika.Ser fram emot det jättemycket!
Hur som helst. Har hottat upp vardagsrummet lite med en ny lila matta och nya lila kuddar. Tycker inte att det blev så pjåkigt :) dock s tycker jag alltid att vardagsrummet känns för kalt, allt och stelt, men jag vet inte riktigt hur jag ska få ordning på det med små medel. Med stora medel har jag en jättebra plan, men jag har inte riktigt fått med mig min kära sambo på tåget :o(
 
Imorgon är det kräftskiva hemma hos oss så ikväll ska jag förbereda lite inför denna. Laga lite godsaker och fixa med dekorationer. Hppas verkligen att det håller upp imorgon så man kan sitta ute för att klämma in över 20 pers i köket kommer att bli trångt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback