» SAN FRANCISCO SHOPPING

Som vanligt så blev det en hel del shoppat när jag var i USA. Bakgrejerna och schampot hade jag beställt hem till Åsa och Per i för väg från Amazon till en tredjedel av priset i Sverige. Sjukt att det kan vara så mycket billigare! :)
 
 
Solglasögonen från Prada köpte jag på en outlet i Livermore en bit utanför San Francisco. Gillar att de är en helt annan stil än de Rayban Aviator som jag har sedan tidigare :o). På Victori Secret köpte jag två läppglas som samkar godis. Bakformar/fondantformar i silikon och bakform från Nordic Ware. Glasflaska med silikonöverdrag från Lifefactory. Tydligen ska det vara bra att dricka ur glasflaskor istället för plast som kan utsöndra farliga kemikalier.
 
 
På ouleten så köpte jag även två träningstoppar från Nike. En lila och en aprikos. Lite längre i modellen och väldigt sköna. Väska från DKNY och hoodie från Abercrombie and Fitch. På GAP köpte jag nya svarta slimmade träningsbyxor och på Forever 21 en svart byxkjol och en grön kjol i spetstyg.
 
Köpte även ett par träningsskor på ouleten från Asics som jag är väldigt nöjd med! Av de märken som jag provat så tycker jag att Asics har de mjukaste och skönaste skorna :o)
 
Summa summarum: Gött att $ fortfarande är relativt billig och att Amerikanska märken är snusikigt billiga på oulets i USA jämfört med vad de är i Sverige! Till exempel så kostade Ralph Lauren pikén (som jag köpte till Joel) 350 kronor och i Sverige tror jag de ligger på runt en tusenlapp.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback