» VIETNAMESISK LYKTA

ÄNTLIGEN så hänger lampan på plats i sovrummet! Jag beställde den till Åsa (San Francisco) för runt ett halvår sedan, men det visade sig att den var aaaaningen större än jag trott så Åsa har inte haft möjlighet att ta med sig den till mig. Fullt förståligt! Men efter en stunds välplanerade packning så fick jag faktiskt ner den i resväskan. Det blev precis så bra som jag hoppats på med lyktan över sängen!
 
Förutom att jag tycker de är väldigt vackra de här lyktorna så blir det även ett väldigt mjukt och skönt ljus :o) För övrigt så har jag har bytt tema i sovrummet som nu går i vitt, silver, ljust trä och lila. Idag var jag och köpte en ny kruka (lila :o) och en blomma efter jobbet för att byta ut de svarta krukorna i fönstret som inte alls passade in längre ;o) Och det är ungefär det jag orkat göra idag, plantera blomman, sen tog krafterna slut. Jag är alltid så trött på måndagar vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att jag alltid lyckas komma i säng försent på söndagkvällarna. Kalla det söndagsångest ;-p
 
Så här häftig var himlen igår över Mölndal:
 
Det har varit ena väldiga skriverier idag om att det var ett sånt ovänder över Göteborg igår, men så vitt jag såg så var inte åskan över Göteborg alls utan den höll sig nere vid Kungsbacka :o)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback