» FIFFIGA LJUSHÅLLARE

Idag har jag pulat lite här hemma, gjort lingonriskransar till ytterdörren och hängt upp några tavlor på toaletten :o) Efter det så åkte jag till Kungsbacka en sväng för att köpa julklappar. Hittade en massa bra grejer! Till mig själv så råkade jag köpa två nya hoodies från Peak Performance. Jag ränner ju alltid runt i myskläder hemma och då tycker jag det känns viktigt att iaf ha hyffsat fina kläder på mig. Men det absolut viktigaste är att de är bekväma :o)
 
Sedan hittade jag de här ljushållarna på Hemma butiken som jag är ruskigt nöjd med! Man kan placera dem i lite vad man vill, flaskor, glas etc. Himla fiffiga tycker jag :o) Jag köpte dem i guld, men de fanns även i silver och mässing.
 
 
Den ena ser lite sne ut ser jag nu, men det är glasburken som är lite skev i botten.
 
 
Även den lilla tomten är köpt på Hemma butiken.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback