» JUL I ENTRÉN

 
Så här ser det ut i entrén just ni. Amaryllisen kämpar sig upp och hyacinten håller på att slå ut. Jag har några hyacinter på lager under en papppåse i tvättstugan som är lite svalare än resten av huset. Får de stå så så händer de inte mycket med dem, men de är prefekta att ta fram när en annan hycaint blommat över :o)
 
Maileg tomten tycker jag är jättesöt och inhandalades förra året på julrean. Snögloben köpte jag i San Francisco för två år sedan.
 
 
Granrisslingan på hyllan är fejk och kommer från Sia har jag för mig. Ibland är det skönt med fejkväxter, speciellt på otillgängliga ställen. Jag har faktiskt ytterligare två fejkväxter i vardagsrummet på höga skåp som är svåra att nå när man ska vattna. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback