» JULGRAN NUMMER TVÅ

 
 
Jag var ju tvungen att få utlopp för rött julgranspynt nånstans så i "arbetsrummet" så har vi denna lilla julgran. Själva granen köpte jag på Ikea förra året och jag tycker faktiskt att den ser förhållandevis äkta ut :o) Mycket av pyntet (förutom de röda kulorna) har jag gjort tidigare år.
 
 
Vita gardiner med löv på skar sig något oerhört mot allt det röda så jag var tvungen att byta till röda gardiner. Dessa rullgardiner hade vi i vardagsrummet förra året vid jul, men nu fick de hamna här istället. Fönstret här är mycket bredare så jag fick använda båda två. Egentligen så ska de hänga slätt, men jag fick tjoffa ihop dem lite för att de skulle passa, men det blev ändå helt ok tycker jag. Bättre än blad-gardinerna iaf :o)
 


» Pappa

Den granen var mer i min smak

Svar: Det kan jag tänka mig :o)
Linda Einemark

2014-12-17 // 18:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback