» KRANSAR AV LINGONRIS

Idag har vi varit i Haga en sväng där det var julmarknad. Vi har kikat i butiker, köpt lite gottigt och fikat kärleksmums och ett gott chokladte. Väldigt mysigt! Haga gör sig verkligen bra så här i jultid, fast en halv meter snö hade ju inte skadat för julstämningen precis.
 
Har ni testat den nya parkeringsappen föresten? Sjukt smidig! Man kopplar den till sitt visa kort och sen när man ska parkera så anger man bara reg.numret och numret på automaten. Sedan rullar tiden på tills man avslutar parkeringen. I appen kan man även sätta en påminnelse på tex en timma så att man inte glömmer att man startat den. Väldigt skönt att slippa gissa hur länge man ska parkera för att så gott som alltid få småspringa tillbaka för att P-tiden håller på att gå ut. Tummen upp än en gång för tekniken!
 
Förmiddagen tillbringades i snickarverkstan, dvs Joels pappas garage. Jag har sågat till en hylla som ska sitta över ytterdörren, sockeln som ska vara  under diskmaskinen. Sedan så har jag även sågat till ett gäng stjärnor som jag är väldigt nöjd med :o)
 
Igår, eller om det kanske var i förrgår så pysslade jag ihop de här dörrkransarna av lingonris. Jag tycker lingonriskransar  med röda band ser så himla juligt och härligt ut:o)
 
 
 
Om en stund ska vi åka in till stan för att se den senaste The Hunger Games filmen. Hoppas den är bra!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback