» STORA JULGRANEN :o)

 
I fredags var vi och köpte julgran som vi.. eller närmare bestämt jag klädde. Åsa och Joel fick inte hjälpa till *hihi* Det här med att klä julgranen är ett precisionsarbete förstår ni. Det är viktigt att allt pynt kommer på exakt rätt plats ;o) Jag blev iaf väldigt nöjd med resultatet! Det här är första året någonsin som jag inte har rött pynt i granen. Vi har ju lila accentfärg i vardagsrummet och istället för att städa bort denna så fortsatte jag på det temat. De lila kulorna köpte jag för en ringa summa på ÖB så det är ju ingen större förlust om man inte skulle vilja ha lila även nästa år. I paketet fanns även små kulor. Jag tycket de var lite väl små att hänga i granen så jag dekorerade paketen med dem istället.
 
 
Den uppmärksamme ser även att snöre och papper matchar granen. Jag vet, jag är lite knäpp, men det står jag för :o) Jag hade inga fina etiketter (som matchade ;) så jag skrev direkt på paketen istället. Funkade ju bra det oxå. 
 
En del av pyntet i granen är sånt som jag gjort i år, men mer om det senare :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback