» 30-ÅRS TÅRTA #2

I'm alive! Sjukt dåligt med bloggandet på sista tiden. Fy skäms på mig! *hehe* Men inspirationen har lixom inte riktigt infunnit sig.
 
En kollega pratade om mina tårtor idag och då kom jag på att jag iaf kunde lägga upp en bild på den tårta jag hade med mig till jobbet när jag fyllde 30. Och ja, jag är 30 och lever fortfarande och är fortfarande tämligen glad. Jorden gick inte under ;o)
 
Nu minns jag knappt vad jag hade i den, men jag tror att det i princip var samma ingredienser som det var i den första rosa 30-års tårtan :o) Tårtan klarade sig iaf fint hela vägen till jobbet, men tyvärr så havererade hyllan i kylen så hela tårtan ramlade ut. Översta delen blev mos och fatet gick sönder. Bottenplan gick att rädda, men var inte speciellt snygg. God va den iaf och det räckte till alla som ville ha, men jag vart inte jätteglad precis.
 
Vi får se hur det blir med bloggandet här fram över.. Jag måste erkänna att det är lite tråkigt att skriva när man nästan aldrig får någon feedback (läs: kommentarer). Då är det roligare med Instagram :o)
 
 


» Emily

Fantastiskt fin! 😉

Svar: Tack :)
Linda Einemark

2014-07-01 // 18:27:02

Hej!
Superfin tårta, trist att den blev förstörd. Jag kommer sakna dig om du slutar blogga är inne regelbundet men varit dålig med kommentarer.

Svar: Hej Kersti! Roligt at veta at du är inne och läser!
Linda Einemark

2014-07-02 // 09:17:05
» Pappa

Snälla, vi har varit inne på bloggen varje dag och sett samma tårta.
Tappa inte sugen. Världen är full av tappade sugar.
Vi har räknat med bilder från senaste utflykter mm.
Pappa

Svar: Hehe.. hur är det med svenskan egentligen pappa? *hihi* Men jag ska försöka att hitta inspirationen igen :o)
Linda Einemark

2014-07-02 // 15:24:44

Heja dig Linda!! Håller med din pappa, håll bloggen levande ;)

Svar: :o) Hoppas ni har det bra i Grekland!!!
Linda Einemark

2014-07-02 // 18:56:12

Hej! Jag är inne på din blogg, tio gånger om dagen minst! Den är så himla inspirerande!! Sluta inte blogga, du är stor inspiration. Full av idéer som en annan aldrig skulle komma på! Och en riktigt duktig bagare! Kram!

Svar: Tack! Vad glad jag blir :o) man kan ju se ur många som är inne och kikar, men det känns lixom inte så verkligt när det är så få som kommenterar. Men jag ska försöka bättra mig :o)
Linda Einemark

2014-07-02 // 20:59:38
» Pappa

Min svenska är världsbäst. Var är felet?

Svar: Nej den är perfekt ;o)
Linda Einemark

2014-07-03 // 12:06:39
» Maja

Här är en till som kommer att sakna din blogg om du slutar skriva. Jag kikar in regelbundet och har gjort det i flera år, är med från tiden när din blogg hade ett annat namn. Gillar mixen i din blogg och du verkar vara en jättehärlig person. Så sluta inte blogga så lovar jag att kommentera mer! :) Ha det gott! Hälsningar från Dalarna.

Svar: Vad glad jag blir! Alltid roligt att veta vilka det är som läser :) Hoppas du får en fin dag!
Linda Einemark

2014-07-03 // 17:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback