» LISEBERG

Usch vilken regnig söndag! Trots det var jag ute på en promenad imorse iförd regnkläder. Vuxenpoäng på det? Jajamensan! :o) Jag hade nästan glömt hur frisk och skön luften känns när det regnar. Man brukar ju lixom mest hålla sig inomhus när det är blött ute. 

Igår efter kalaset så var vi på Liseberg. En ljummen och skön kväll! Jag gillar Liseberg för det är så skön stämning där. Alla känns så glada :o) Vi spelade på några chokladhjul, men i vanlig ordning så vann vi inget. 

Jag saknar ju som sagt mitt långa hår lite så igår satte jag in lite löshår med hjälp av clips. Himla smidigt att få till en förändring så snabbt. Jag minns när jag hade dem varje dag. Det är jag alldeles för bekväm för nu för tiden *hehe* Jag kände mig lite som Maria Montazami med spetskjol och löshår :o) En bra känsla med andra ord :)

Vid halv nio så satte vi oss för att kolla på Karl Einar Häckner. Joel blev uppsläpad på scen, men han var ingen vidare trollkarl :-p 


Nu ska jag göra lite nytta här hemma. Hej på er! :)



Åå så roligt! Karl Einar är verkligen suverän!

Svar: Visst är han! :o)
Linda Einemark

2014-07-14 // 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback