» NYA GRÖNSAKER I FÖNSTREN

Jag har varit väldigt trött på våra blommor i tv-rummet nu ett bra tag och igår fick jag äntligen tummen och köpte nya. Hittade även krukor för 20 kr styck på Plantagen. Lite kul att de var på rea för det var faktiskt precis sånna krukor som jag var ute efter. Nu får vi se hur länge de håller sig fina och LAGOM stora. Mamma har samma sort växt och den har blivit gigantisk så jag ska testa att hålla efter dem när de växer... OM de växer.. OM jag kommer ihåg att vattna *hehe*
 
Tjusigt va? Tänk vad lite grönsaker i fönstren kan göra *hihi* Eifeltornet där nere i högra hörnet köpte vi i Paris. Tycker det är kul med sovenirer som även är snygga :o)

Tranan påminner mig om Falköping :o)

 
Så här såg de alltså ut innan. Ingen rolig historia!

Det har varit helt galet varmt här idag. 34 grader visade termomentern på bilen när jag åkte hem. Det MÅSTE vara någon form av rekord!?
 
Efter jobbet så har jag förberett desserter till på fredag då vi får gäster :o) Jag köpte en desserttidning för ett tag sedan och allt verkade så gott så jag kunde inte bestämma mig för en dessert så jag kommer att göra tre mini-desserter :o)
 
Nu sitter jag här med blekmedel i håret igen. Sist jag blekte så tog det så dåligt av någon anledning så utväxten art kvar :o( När jag är blond igen så ska jag och Joel gå en promenad och när vi är riktigt svettiga och goa så tar vi ett dopp i Södra Långvattnet på tillbaka vägen. Ska bli så skönt att svala av sig lite!. Missuppfatta nu inte detta för klagan... jag älskar värmen!!! ;o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback